Will Muse Be On The Eclipse Soundtrack?

252 Comments December 20, 2009 by Filed Under: Eclipse Soundtrack, Justin Chon

Justin Chon (aka Eric Yorkie) interviewed Muse  backstage at the Almost Acoustic Christmas 2009 for MTV.  Will Muse be on the Eclipse soundtrack?

“Hopefully, if we get time over the holiday break, we might be able to lay something down that gets used in the film,” Muse’s Matthew Bellamy says.

Great job Justin!  Muse HAS to be on the Eclipse soundtrack!  PLEASE!  I’m sure Stephenie Meyer will make it happen.  I didn’t know Eclipse director David Slade did 4 of  Muse’s music videos.   Did everyone catch Muse on Saturday Night Live?

Is it June yet?   *looks outside at the snow*  UGH!  191 more days!!

[Source: MTV.  Thanks TmSwitz/Museitis]

Tags: ,

Category: Eclipse Soundtrack, Justin Chon

  • TmSwitz/Museitis

    Awwww u got 2 talk 2 Marce?! I just missed her :{ Yeah she sent me a reply like an hour ago & she did mention she was in class! Bad lil sis!!!! I am gonna have 2 have a lil chat w/her about that later :P LOL hyperventilate to Hypermusic!!!!!! Luv it!!! Yeah but don't think they r gonna b performing that song :{ :{ 2 many new & good ones 2 perform :}
    Awwww I luv u 2!!!!!!!!!!

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    She's back naughty girl, hahaha!!!!! Just teasing her, naughty me!!!!
    Think of Jersey Royals when they play Uprising!!!!! :)

  • TmSwitz/Museitis

    So I found this. I think it is the same as u had & prob what we will get :{ How come I have never heard 8 & 9?! & 11? Is that the song I am thinking about? *Attempting 2 sing* “Ur just 2 good 2 b true. Can't take my eyes off of u. U'd b like Heaven 2 touch….yada yada yada :P
    http://www.setlist.fm/setlist/muse/2010/nippon-

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    Dead Star and Nishe?????? No not on Showbiz must be on the other really old one, will look at it after my dindins!!! Yes def that song – Andy Williams – they are doing that one instead of Feeling Good (aw that's my avi)
    LOL at yada, yada, yada

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    Ah back on my fav thread, a Muse one!!!!!! Hey hope you're not to pooped after cleaning and work!!!!!!
    Had a nose around google and Muse.mu and found out that Dead Star was on Hullabaloo, as I thought (couldn't remember its name earlier, senior moment, lol) and Nishe I found this link that might help. I like Dead Star, haven't listened to Nishe yet, so off to have a listen now.
    Speak to you soon, my dearest babe, hope it's not too long before we can chat in real time. LOVE YOU LESLIE!!!!!! <3 XXXXXXXXXXXX btw loved your rendition of 2good 2 b true XXXXXXX
    http://www.last.fm/music/Muse/_/Nishe

  • TmSwitz/Museitis

    Thanx 4 the info!!!!! LOL I am running late 4 work (story of my life), but I just wanted 2 say “Hi” & “I LOVE U KAREN” in real time!!!!!! <3 *Hugs*

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    *Big Emmett hug*
    See you later, alligator!!!!!!!

  • TmSwitz/Museitis

    OMG Karen!!! U have got 2 c this pic ASAP!!!!! Was browsing around Muse.mu, my 2nd fav ,well 3rd fav if u count NM & eclipse site as 2 diff sites :P Anyhoot.. Came across this twit pic & it is priceless!!!!! I'll let u look at it & u tell me what u think. ADORABLE!!!!!!!!
    http://twitpic.com/109y9s
    Man oh Man!!!!! The boys seem soooo approachable don't u think?!?!
    <3 ya sweetie pie *hugs* Mwah

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    Hey Sweetpea, how's it hanging? Missed you!!!!! Great yesterday speaking in real time :) What a brill pix, cheers – I likey :) Hahahaha that baby will be a bella!!!!!!!! Lucky things getting that close to our adorable Rock God. :) Not had time today to look at Muse.mu or here as I've been working real hard to finish of two bits of work that have to be posted out to 250 peps by Tuesday, phew all done now – yippee now I can go out to play!!!!!!!!
    *hugs* LOVE YOU LESLIE LOADS

  • TmSwitz/Museitis

    Guess what!!! I AM HERE!!!!!!!! Well 4 a lil while at least :} Glad u like the pic :P I know! Very lucky!!! IDK what I would do if that were me!!! I would either b a blubbering idiot or speechless!!!!! Prob a lil bit of both.
    Having fun playing?! Glad u got ur work done & u can chillax now!
    U deserve it my darlin MuseMate :}

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    woot, hey *thud*
    *gets up and staggers around*
    Hey how are you? LOL I have just been a prancing pratt with JMG in confetti – want to join us????
    Yes all work and no play makes Karen a real dull dog indeed!!!!!
    Oh I would be shaking like a leaf!!!!!

  • TmSwitz/Museitis

    So did u c the post about Vamp baseball in New Orleans?! OMG I am sooo upset :{ I can't go!!! Cat & I have a wedding 2 go 2 & Rose is the maid of honor. The bride is a friend of ours. Actually she is marrying Rose's husbands brother. So no gettin out of it :{ I can't believe it!!!! I would get 2 meet them probably!!! N.O. is only 45 mins from here. So close!!!!!! :{ :{ :{ :{ :{ :{

  • TmSwitz/Museitis

    U ok?! Didn't hit ur head I hope!!! Is it Muse shaped confetti?
    LOL Yea shalin like a leaf is an understatement!!!!!!

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    Just skimmed it when I saw Peter's lovely face but no posted to you and then got straight into convos here!!!!!!
    Oh that's too bad, what rotten luck that it should be the same day!!!!! Can't you slip out after the actual ceremony?

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    LOL No sense no feeling!!!!! Do you know I can't remember what type it was I was so overexcited to be prancing I forget!!!!!
    *runs back to Rob vid post to see*
    I'll be back!!!!!

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    Back!!!!! Oh must have hit my head harder than I thought *giggles* it was a Top 10 on a Rob Post. LOL Hey it was fun, we Brits are so random!!!!!

  • TmSwitz/Museitis

    Yeah sux!!! It's a Catholic wedding!!! Those r sooo long :{ Then of course they have 2 party hard afterwards!! Those crazy Catholics :P LOL Cat said the same thing!!!! It's also interfering w/the NM dvd release!!!! Was gonna have a midnight release party & get the DVD at midnight come back home & watch w/the girlies, but we would b zombies at the wedding :{ Plus Cat & I will prob work that morning b4 the wedding. Bloody Hell I am in a pickle :{
    Hey c ur talking 2 JMG!!! We were celebrating our multiple 1st yesterday & went 2 the casinos 2 exercise our good luck :P

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    What you going to a casino with JMG???????
    Hey with the luck with the 1sts you had you both had a really great idea there!!!!!
    Shame she would have had to vampire jump across the pond!!!! Do you think she could have let me tag along?????

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    Catholic weddings are awesome but yeh long – my nephew married a Catholic and it did go on a bit!!!!!!

  • TmSwitz/Museitis

    LOL Yea I didn't know she was a Brit till just now & she got here in 5 mins yesterday!!!!! *Puts 2 & 2 together* SHE IS A VAMP!!!!!!!!!!

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    Oh—————
    She makes really good Muse cupcakes with Matt sprinkles :P

  • TmSwitz/Museitis

    Yea been 2 many Catholic weddings & they r insane!!!! Very beautiful, but looooong & I am not Catholic so I am a lost puppy during the ceremony!!! Hey the reception is goin 2 b held in this place called the historic Blue Rose which is supposedly haunted!!!! So me & Cat will wanna def be there at the reception so we can do some paranormal investigating :P

  • TmSwitz/Museitis

    HUH?! Who makes Muse cupcakes?!?!?!?!

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    Hey 'Who y gonna call Ghost Busters'
    Cat and Leslie paranormal extrordinaire!!!!!!

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    JMG xxxxxx

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    OMG just saw your avi LOL
    Is that our lovely Alex dressed up??????
    Told you I bumped my head hard!!!!!!

  • TmSwitz/Museitis

    Duh *faceplam* I knew there was a reason I liked her. Just couldn't put my finger on it :P Yum I will get her 2 make me some!!!!! Especially 4 the concert ;}
    LOL Will have 2 come up w/another name 4 mine & Cats paranormal investigation team :P
    ROFLMAO!!!!! Yea ain't my avi purdy?!?! :P I just couldn't help it!!! U know I am a sucker 4 Alex pix <3

  • TmSwitz/Museitis

    OMG & she lives near u!!!!!! *Sobbing* NOT FAIR!!!!! *Runs 2 pack bags & buy plane tix* Get up George lets go!!!! We r moving 2 England!!!! NOW!!!!!!

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    Of course we Brits are soooooo special – basket cases!!!!! :)
    LOL love the wolf outta the bag!!!!!
    Vamp Alex was the best, he really was a beaut!!!!

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    Oh yes!!!!! In fact I am going to Ipswich next week for one night with hubby and I will be 15 mins away from her, I will ditch Steven and if you comeover we can prance like pratts in Suffolk together!!!!! Then we can go to a casino and guess what JMG said she would buy me MUSE!!!!!!!

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    George & Steven can find a pub and we can PARTYYYYYYY!!!!!!

  • TmSwitz/Museitis

    Yea I miss Vamp Alex, but this is just as good!!!! LOL Yea wolfs outta the bag :} :} :}

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    lol

  • TmSwitz/Museitis

    Don't get my hopes up!!!!! :{ That sounds BRILLIANT & EPIC!!!! 2 bad not gonna happen :{
    Don't know what George is gonna do at the pub. He doesn't drink!! Now if James has an Xbox or PS3 then that is all he needs 2 have fun :P

  • TmSwitz/Museitis

    So r u & JMG pumpkins yet?!?!?! It is midnight there right?! :P

  • TmSwitz/Museitis

    Hey u know what I just thought of?! Static hasn't been on here in a loooong time!!!! Makes me wonder :{

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    Oh yes James would love someone to play xbox with, Steven only drinks with a meal so that's ok!!!!! LOL *wispers* he isn't much fun now being sooooo old, hahaha

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    YEP Pumpkin time for us Brits but JMG seems like a goer so I will leave her with you to prance and eat Muse cupcakes!!!!! :)

  • TmSwitz/Museitis

    Hey George isn't even old & he is no fun!!!! LOL J/K. He is all the fun I need :}

  • TmSwitz/Museitis

    What?!?!?! UR LEAVING ME?!?!?! *Grabs onto Karen's leg & latches on 4 dear life* Stay :{ :{ *Sobbing* How can u say no 2 these puppy dog eyes?!?!
    J/K I have 2 go 2 :{ Gotta start dinner. Guess what is on the menu! Shepherds pie :P :P :P YUMMO <3

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    I now it's a shame she fell off NMM & E just after NM came out! Now I know I can go back on my old comments at least 4 months I will use it to send a message to her, our lil Greek MuseKateer. I know that she was super busy with her Uni work – she is super smart – having to do loads of essays and reading, yeh I miss Nadia :{

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    Yeh he is a diamond, sweet boy! :) I love that man, he makes you so happy so he has to be the best!!!!

  • TmSwitz/Museitis

    I just hope she is ok & nuthing happened 2 her!!!! Another person I haven't saw on here 4 about the same length of time as Nadia is Robs my Edible Art. She was 1 that was always on here & she is MIA also :[

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    *looks down with adoring eyes*
    Why Leslie I don't want to go, hell no but my bed is calling me, hahaha
    Oh send us a doggy bag with the SP in I love that!!!!!

  • TmSwitz/Museitis

    Yea u need 2 go 2 bed!!!! All girlies need their beauty sleep u know!! I know I do! LOL Well the pie will b on the way as soon as I make it so it will b hot. Eat w/caution!!!! A glass of MuseMerlot will also b included. Free of charge :P

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    You are right, and 4thewolf, Miranda, SpankMe, PIMSY and loads of others!!!! all MIA

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    Cheers, love you loads and loads. Kiss for George and Cookie xxxxxxxxxx

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    Steven just came in and said why are you still up, hahaha he thinks I have lost the plot!!!!
    Anyways speak to you soon, MuseMerlot will be much appreciated. XXXXXXXXX

  • TmSwitz/Museitis

    Guess they all had real life interferences!!!!! Hope they r well though :}
    Allrighty :{ Bye darlin *skips off 2 cook dinner b4 George get's on 2 me* Yea right I would B*tch slap him so fast it would “make his head spin” LOL something my mum always says :P
    Cheers 2 u & send my luv 2 all my Brit fam :} Licks from Cookie & BIG HUGS 4 u My luv!!!!!!! Mwah Mwah Mwah What a great 2 days this has been!!!!! Luv speaking 2 u in real time!!! There is nuthing sweeter :} :} :} :} :} xoxoxoxoxoxoxo

  • http://nm.org aMUSEdbyTwilight(Tm Museitis)

    SWEET XXXXXXXXXXX <3

Eclipse Soundtrack

Get Eclipse Soundtrack

Eclipse Score

Get Eclipse Score

Illustrated Movie Companion

Official Twilight Eclipse Illustrated Movie Companion

New Book by Stephenie Meyer

Short Second Life of Bree Tanner by Twilight Author Stephenie Meyer

Most Popular Posts

Powered by: SharePulse

Archives

Categories